melikets33 @birmeleginannesi_ ben geçen haftaki kontrolümde onu da oldum canım hiç korkulacak bir şey yok bana arkadaşım çatı muayenesinden sonra 4 gün yerinden kalkamadıgını söyledi çok çok abarttı sadece o an kasmaman gerekiyor max 10 saniyelik bir işlem zaten..Ben de öyle olunca kafam da kurdum durdum kontrol gününe kadar hatta şöyle diyim kontrolleri iple çeken ben korkudan ilk kez bi kontrolün gelmesini istemedim🙁🥲 ama asla dedikleri gibi değil abartarak söylüyorlar o yüzden sen olumsuz şeyleri takma kendini kasma yeterli ❤️
birmeleginannesi_ melikets33 peki nasıl oluyor canım elle mi ölçülüyor nasıl biliniyo ne kadar olduğu merak ediyorum bende doktorumla daha o evreye gelmedik konusu geçmedi ama hazır olmadan yakalanmak istemiyotum kötü bir durumsa 🙉
azracan20 birmeleginannesi_ valla elinden geldiğince uyu bebiş geldikten sonra gece beş dk uyumak için yalvaracaksın 😂😂😂 sağ salim gelsin minik kuş ☺️😘
birmeleginannesi_ azracan20 bnde öyle yapıyorum öğlen araları falan baya uykum geliyo uyuyorum hiç acımadan 🤭🤭
gulayy0909 birmeleginannesi_ aynı haftadayiz bende de stres var bakalım nasıl olacak bilmiyorum gece ağrılarınız çok oluyor mu
birmeleginannesi_ gulayy0909 bir haftadır olmaya başladı canım yan taraflarimda falan karnım ağır gelmeye başladı artık 🥹
Mervepera birmeleginannesi_ biraz sıkıntılar yasadım dikişten o bana kalsın 😀🤭 ebem ikildi yine olma ihtimali varmıs o korkutuyır birazda Allah kimsenin basına vermesin 😢 ameliyatlı oldugum için normal dogumu göze alamadı canım dr mecbur sezeryan oldum 😩 bazen denesemiydim diye düşünmüyor değilim sürec gerçekten iyiydi 😀 ama nasip böyleymis normaldede sezeryan dada çekeceğin varsa illa birseyler çıkıyor ya Allah sağlıcakla kavusmayı nasip etsn gerisi bos gerçekten
birmeleginannesi_ Mervepera rabbim sağlıkla kucağına vermiş ya gerisi önemli değil canım her ikiside sıkıntı zaten sonucu güzel olsun yeterki 🥰
Umutaren birmeleginannesi_ 35 haftalıkken gün verdi bana doktorum bayadir gün sayıyorum biraz sancım çıktı bugün nstde düzenli ama şiddetli değildi şiddetli olsaydı 15 ine veya 17 sine alacaktı günümüzü normal bu sancın dedi günümüzü bekleyelim dedi vajinamda acayip batma var bazen yuruyemiyorum o yuzden 38 de alsın istiyordum 39 u beklemek istemiyordum 🫤
D_er_ya Normal doğumda sanciyi çekiyorsun ama bebek doğduğu gibi bitiyor dikis olursa biraz zor 1 hafta ama sezeryani bilmiyorum hangisi olursa gelip geciyo boşuna düşünme korkutma kendini Allah o gucu veriyo
1prensesannesi__ birmeleginannesi_ askim dogum yapmadim sadece sancı geliyo oglusum hafta olarak önden gidiyomus erken gelebilir dedi doktor 37 38 ideal dedi şuan da boyu 46 cm kilosu 2800 ama dogmadi 😃 Bebegimi bekliyorum ilki 39+4de 2765 gr 47 cm dogmustu minicik biseydi simdi abla olcak prensesim 🥰
birmeleginannesi_ 1prensesannesi__ benimde şimdi 2400 kilosu 47 cm boyuydu en son 🥹 bakalım kaçta cikicak benimkide rabbim saglikla kucagimiza almayı nasip etsin inşallah 😍
parlasmom Esma-12 küvetim yok maalesef başka türlü nasıl yapabilirim? merdiven inip çıkma fayda sağlar mı biraz?
Esma-12 parlasmom onlarda sağlar elbet ama sıcak su çok çok iyi hem sancı getiriyor hem açılma sağlıyor doğumu rahat yaptırtıyor. Benimde küvetim yoktu leğen aldım içini sıcak du doldurup içine oturdum oğlumda
seyma1661 birmeleginannesi_ 38. Haftadan selamlar 🫡 Bence hayatı akışına bırak ve son zamanlarının tadını çıkar. Bende senin gibi çok fazla stresliydim ama doktorum benim ne kadar stres yaparsam bebegede o kadar yansicagini ve doğumun o kadar zorlasacagini söyledi. O yüzden kendine iyi bak ki bebiste iyi olsun. Allah inşallah herkese kolay normal doğum nasip etsin. Insallah hepimiz sağlıklı bir şekilde bebislerimizi kucağımıza alalim 💜💜
birmeleginannesi_ seyma1661 haklısın canım bebek çok çabuk etkileniyo herşeyden.. bu zamana kadar çok kasmadim hatta kendimi de hiç salmadim ama bu bir haftadır artık doğum korkusu sarmaya başladı arada geliyo o da her an değil sakin kalmaya çalışıyorum 🙉 sağ salim kavuşalim inşallah bebislere 🥹😍
T1627 birmeleginannesi_ dogumdan sonra orjina koy tereyağıni kullandim edimin amcasigilin inskleri vardi onlar vermisti tereyagi vucudu temizliyormus diye annem yumurtayi bol tereyagli yapardi çayıma bile bi kadik tereyagi koyarlardi icerdim o yuzden kabizlik cekmedim ama dikiş vardi diye ilk iki hafta rahat oturamiyirdum aciyordu o da gecti iliskidede ilk basta hafif agri oluyor ki ben zaten normaldede iliskide agri cekiyordum iliski başında.. dogumdan sonra boyle ilski esnasinda sanki dikisler patliyacakmis gibi agri oluyor oda zamanla geciyor .. hatta o haliji erkekler nedense daha seviyorlar afedersiniz eşim ebenin eline saglik hic dogum yaptigin belli degil demisti bana ☺️
Mom89_ Benim de son 9 , bebek kanala girmemiş daha çok tedirginim çok korkuyorum normal olsun istiyorum zor ama sezeryan daha son rabbim yardımcımız olsun sürekli sümme sebile yeserrahu ayetini okuyorum dua ediyorum namazımda bir çırpıda olsun bitsin diye
birmeleginannesi_ Mom89_ ne taraftaymis peki kafası benimki sol alt kasigima doğru kafası normale yatkın gidiyo belki döner kafası alt taraftaysa canım rabbim kurtarsın hepimizi
busykvc birmeleginannesi_ 38+2 yine bende ve normal doğum istiyorum aynı şekilde. Sezeryan beni korkutuyor. Artık gelsin de istiyorum çünkü uygulama son 12 gün gösteriyor bütün tuşlara basıyorum artık gelmesi için 🫠😅
birmeleginannesi_ busykvc son günler hiç gecmiyo gercekten ya bu zamana kadar nasıl gelmişim hiç bilmiyorum şimdi sanki gunlerr ay gibi 🤣
bahocum birmeleginannesi_ benim de 10 gün kaldı ne zaman gelir bilemiyoruz tabi. Normal doğum olacak o anda bir durum çıkmazsa. Açıkçası ben doğumu pek düşünmemeyi tercih ediyorum. İlk bebeğim olduğu için ne düşünsem boş kafamda kurmuş olucam. Kolay da olabilir zor da. Öyle ya da böyle bir şekilde hayırlısıyla kucağımıza alacağız diye düşünüyorum 😅
birmeleginannesi_ bahocum inşallah bir çırpıda alırız ilk dogumlarimiz kötü travma olarak kalmaz bizde 🤭🙉