@birmeleginannesi_ 36+3 üm bende bebiş doğum kanalına girmiş doktorum tahmini 38.haftasında gelir dedi, gerçekten yazdıklarını okuyunca kendimi gördüm daha doğrusu şuan bir çoğumuz böyleyiz😇 evet bizim için kafamızda daha yatkın olan bir düşünce oluyor ama son dakikaya kadar ne olacağı da belli olmuyor “patron bebek” misali ☺️ Benimde ilk hamileliğim olduğu için senin gibi tedirgin olduğum şeyler, acaba böyle mi şöyle mi olur dediğim çok şey var..Hele bir de ben a desem ona olumsuz yorum yapan var , b desem ona da olumsuz yorum yapan var işler böyle olunca daha çok karamsarlaşıyoruz sanırım.Her iki ihtimale de kafa yapısı olarak kendimi hazırlamaya çalışıyorum başka seçenek yok bir de dışardan gelen olumsuz düşünceleri duymamaya çalışıyorum çünkü her hamilelik her doğum bir değil asla.Rabbim hepimizi bir avazda kurtarsın sağlıkla gelsin bebişlerimiz ❤️