Cerrahi hemşire olarak bende ilk doğumumu spiral isteyerek yaptım neden dersinizde genel anestezi olduğumuzda bebek nasıl çıktı size hangi işlemleri yapıyolar bebeğe hangi işlemleri yapıyolar bunu siz bilmiyorsunuz spiral olduğunda uyanık olduğunuz için herşeyi size tek tek açıklamak zorunda kalıyorlar ki bu çöm güzel bişey mide bulantınız olursa diye zaten önlem alıp seruma bulantı ilacı katıyorlar olmuyor asıl en güzel yanı da şu siz ameliyattan çıktıktan 4 saat sonra uyuşukluk geçiyor ve rahim temizleme pıhtı atma sonda çıkartılması gibi işlemleri siz uyuşukken yapıyolar ve hiç birini hissetmiyorsunuz daha sonrasında sadece baş ağrısı olur belki diye kahve içmek ve daha ameliyathanede olmak üzere kafanız yerinde olduğu için bebeğinize çok çabuk kavuşuyorsunuz bence en önemli şeylerden biri de bu