Şöyle anlatayım kendi doğumumu. Bnde korkarım diye genel istiyodum. Hemşireler bana neden ilk sen görmüyosun ağlamasını falan dediler bende o an ikna oldum 😀 ameliyathaneye gidince belinizden bi iğne yapılıyor ama inanın kan aldırırken daha çok ağrı oluyor ki benim ağrı eşiğim çok düşük sonra sizi yatırıyolar sondanızı uyuştuktan sonra talmasını istedim ben öyle yaptılar. 5 dk sonra oğlum doğdu ağladı bende o an ağladım heyecanlandım anında kolumdaki damar yolundan bi iğne yaptılar ben sarhoş gibi oldum rahatladım baya uyumuşum hatta 😀 20 dk sürmüş dikiş atılması falan odama giittiğimde gülerek gittim 3 saat sonra uyuşukluk geçti tabiki ağrı olmadı diyemem ama geçiyor bn 5de doğum yaptım gece 2de yürümeye çıkardılar. Şimdi 6 yıl sonra 2. Gebeliğim yine spinal olucam içiniz rahat olsun zaten siz heycan yaptığınızda sakinleştirici gibi iğne yapılıyo. Uzun oldu hakkınızı helal edin ❤️