Eva41 öncelikle sağlıkla kolaylıkla al kucağına bebişini 💐
16 gün önce sezaryen oldum. Spinal anestezi yapıldı. Panik atak + anksiyete bozukluğu var bende hamilelik öncesi tedavi görüyordum. Yorumlarda gördüğüm kadarıyla sende de panik atak varmış o yüzden yazmak istedim ☺️ daha önce ameliyat ortamını görmediğim için onun korkusu ayrıydı ama 36+0 da plansız hiç beklemediğim bir anda oldu doğum. Korkudan titreyerek gittim ameliyathaneye 😂 özellikle spinal anestezi için yapılacak iğne acıtır diye çok korkuyordum. Burada herkes damar yolu daha çok acıyor hissetmiyorsun bile yazıyordu, inanmıyordum. Gidip orada sedyeye oturur oturmaz yalvarmaya başladım nolur sakinleştirici falan bir şey yapın çok korkuyorum iğne acıtıyor mu vs diye 😂 önce damar yolundan bi sakinleştirici yaptılar hemen peşine anestezi için belimden iğne yaptılar ama inan gram hissetmedim. Sonrasında hemen zaten uyuşuyorsun sonda vs takmışlar ruhum duymadı. Sakinleştiricinin de etkisiyle rahattım. Bebiş doğdu götürüp temizleyip getirdiler. Onu o an görmek öpüp koklamak inan bana muhteşem bir şey. Odaya geçtiğinde de zaten 5-6 saat uyuşukluk geçene kadar ağrı acı hiçbir şey hissetmiyorsun. Yani demem o ki benden beter panik atak olduğunu düşünmüyorum ( nabzım 240lara çıkardı benim mesela) ona rağmen çok rahat ve iyiydi tabi sakinleştirici de etkili oldu bunda. Eğer spinale karar verirsen doktorunla konuş her şeyden önce sakinleştirici yapmalarını iste. İnsan o an uyanık olmaktan korkuyor ama bebeğine odaklan. Başında biri bekleyecek hep onunla muhabbet et. İnşallah çok kolay ve güzel geçer 💐