Merhaba kızlar öncelikle günaydın, dün kontrolüm vardı 33 haftalık olduk çok şükür ikinci gebeliğim ilk gebeliğim bebekten dolayı zorunlu sezaryen olmuştu baş aşağı asla dönmedi bende de panik atak olduğu için genel anestezi istemiştim doktordan dün doktorla konuştuk genel istiyorum falan dedim yine oda bana sen nasıl uygun görürsen benim için hiç fark etmiyor dedi ister spinal ister genel bende dünden beri araştırıyorum, bir yanım spinal mi olsun diyor dayanabilir miyim sizin tavsiye edeceğiniz bir şey var mı ikisinin de artı ve eksi yönlerini yazarsanız çok sevinirim geneli zaten biliyorum az çok spinalin artı yönlerini yazsanız daha iyi olur gibi 😍