Sarina98 Bett35 inşAllah sağlıkla alırsınız kucağınıza. Haftasında iyi, en azından aynı alerjiyi bebeğinizinde tuta bileceğini düşünürseniz bence hiç suçlu hiss etmezsiniz. Siz rahatsız oldukça bebekte içerde huzursuz oluyor. Alınması en mantıklı olan
Selothatun Bett35 Bu gözler sırf doğum tarihi kendiyle aynı olsun diye 37 de keyfi sezaryene giren insan gördü hiççç canınızı sıkmayın. Sonuçta sizin sağlığınız söz konusu ve bebekte etkileniyor ister istemez
azracan20 Selothatun ayyy ciddi misin 🥺 ben öyle insanların akıl sağlığından şüphe ediyorum ne demek kendi doğum tarihiyle aynı olsun diye 37de doğuma girmek ya bu resmen çocuğun kul hakkına girmek 😣 asıl bu gibi insanlar vicdan azabı çekmeli
Bett35 Selcanmeral evet çok bunaldım gerçekten sezaryende gözümü korkutuyor herkes iyileşemezsin diyip duruyor ama sağlığımızı düşüncem artık 🤷🏼♀️
Selcanmeral Bett35 bende sezeryan oldum çok korkarak girdim çünkü herkes yaşadığı olumsuz tecrübelerden bahsetti gözümü korkuttu ama asla korktuğum gibi olmadı kendine güven kötü hikayelerede asla kulak asma her beden farklı herkesin durumu farklı bak şu an yeniden hamileyim aralarında 27 ay olucak kötü geçmiş olsa 2.sezeryana cesaret edebilirmiydim
Reina Bett35 Youtube’a Activating labor yazın ilk sırada çıkan egzersiz BabyWeightTv kanalın adı 😊 Bak geçen bunu gördüm, bu egzersizi yapınca 2 günde doğumun başladığını söyleyen çok kişi var, bi dene istersen
Buse344161 Kilosu gayet ideal haftasıda çok uyumlu neden böyle düşünüyorsunuzki benimde 2 hafta sonra doğumum olucak 38+3 ken alıcak doktor . Bence çıkın bu düşünceden sağlıkla gelsin inşallah bebişiniz 🌸
azracan20 Bett35 çok geçmiş olsun canım çevremde de vardı böyle kaşıntı tutan ben de yaşadım ama fazla değil ha beklerim dersen 1 hafta daha bekle 39 bitince sezaryeni ol ya da sancılarını bekle ama dayanamıyorum dersen 38 zaten sezaryen haftası kilosu da gayet güzel
Selothatun azracan20 Çok ciddiyim🙈 söyledik zamanında ama dinletemedik. Bebiş doğduğunda çok sıkıntı yaşantı emmedi vs. pişman oldu ama iş işten geçmişti maalesef..
Bett35 Selcanmeral evet sezaryen için çok korkutuyorlar hala dikişlerim ağrıyor diyen var çocuğu 4 yaşında 🤦🏻♀️
azracan20 Bett35 bebek için evet ama düşmanıma üzülmem var bana bi düşman başına gelse böyle kaşıntı oh olsun derim 😂😂😂