Bett35 ben aynısını yaşadım illede bekledim 39+1 de suyum geldi gittim ama bebek 10 saat sonra strese girdi hem sancı çektim hem stres sıkıntı acil sezeryana girdim sonuç olarak sezeryan oldu ,
Allah yardımcın olsun 3 gün uyumadığım için cildiyeye gidip lütfen uyumam için bişey verin dedim advantan yazdı 3 tane bitirdim banyodan çıkamıyodum mahvoldum ya