Bett35 40 ım çıkana kadar da devam etti kaşınmalar 40 tan sonra bitti doğurduğum an geçecek sanıyordum ama strese girmesinin sebebi birazda bana çok müdahale edildi doktorum kötüydü girdi çıktı doğur artık dedi bana anlatamam yaşadığım stresi benim stres sebebi doktor da olabilir yani 3 cm açıklığım vardı kimse odaya girmese beni bi rahat bıraksalar odada belki de sancılarla bi şekilde doğururdum diye çok düşündüm biraz da suni verelim hızlı ilerlesin diye bana durduk yere sancım 5 dk da bir gelirken suni aldım üstüne baskı içinde doğurmaya çalıştım sonra da dediki iyice stres oldu çocuk kalbi durdu galiba alalım en iyisi ya dedim acaba sezeryana sürüklemek için mi böyle oldu 😒bilmiyorum