Mst12 Fundaaaaa bende kızımı inşallah ışıl düşünüyorum güzel isim bnce yanına bir isim arıyorum sare olabilir
askimm54 Simqe22 merhaba canim bende ikinci kizimin ismini Nefes düsünüyorum ilki Nare. Çevrenizde hemen alıştılarmı isime bende herkez bişey diyor öyle isimmi olur felan 🥲 ama bence cok güzel 🤍
Summmmyy Yaa 38-39 haftalık olanlar görüyorum ve iyice korkmaya başladım o zamana kadar bulmamak da baya sıkıntı cidden herkes hep aynı şeyleri söylüyor bilmiyorum kafam çok karıştı kimi çok değişik kimis de aşırı klasik geliyor şöyle düz sade içime sinen neredeyse hiç yok gibi ben derin ismini çok seviyorum ama onu da kız kardeşime koymuştum defne ismi de güzel ama kuzenim koydu İnci parla mihra güzel ama kime sorsam onları söylüyor yani bundan tam 10 yıl sonra bütün sınıf inci parla mihra defne duru olacak gibi😂😂😂
Mucizeayla Nazli_bebe bence tek başına Meryem güzel sade ağır bı isim bizde ilkinde düşünmüştük tek Meryem olsun diye ama nasip olmadi ☺️
Tugba123_ Summmmyy Ben Alya Nehir ismini vereceğim 20 gün sonra gelecek bebeme 🫰🏼 Ayliz, Nil, Ahsen gibi isimler de olabilir 🐣
elifdemir09 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin İnşallah kızımız olacak ismi Elisa Burçe olucak🌸☺️
Cckesra Bende 35 haftadan selam 😁 Miray Ece Eliz aden arasında sürünüp duruyorum .kararsızlık hat safhada 😂
iremree Summmmyy bende 16 haftalık hamileyim 2. Yine erkek 🌸 ama kızım olsaydı İnşirah süresi aşığı olarak yüsra Güzelliği dillere destan mihrimah Validelerimizden hafsa , Meryem Güncel isim olarak da Şima , aren , Arden , deva isterdim