Summmmyy 16 haftalık hamileyim kız bebek bekliyorum hanımlar ama asla isim bulamıyorum hiçbir şey içime sinmiyor ben ne yapacağım sanki hiçbiri olmayacak gibi geliyor siz nasıl karar verdiniz
548154 Summmmyy bizim cinsiyetimi belli değil erkek olursa ismi hazır sayılır ama kıza dair hic bi isim yok kafamda bende burda beklim😀
Rabia97 Summmmyy deniz istiyorum bende kız olursa erkek olursa deniz yada atlas Asral olabilir Marin Arven Laden Umay Hanne bunlarda kaydettiğim kız isimleri sağlıkla gelsin inşallah
Fundaaaaa Summmmyy 2 oğlumda da cinsiyeti öğrendiğimiz gibi isimleri belliydi 😁 kızımız olacak bir türlü karar veremiyoruz bizde ya Afra Nil dedik binbir türlü şey salladılar Parla dedim o ne çikolata paketi gibi dediler 🥸 şimdi Açelya diyoruz öyle isim mi olur dedi kayınpederim herkes herşeye burnunu sokuyor ya aşırı deliriyorum 😵💫 Benim aklımda Alara ismi var bakalım kimseye de asla ve asla söylemeyeceğim doğuma kadar Bunlar dışında Işıl ve Işık isimleri de çok hoşuma gitti Güneş ☀️ Almila 🌸 Pera İnci Sadem çevremde çok var yoksa hoş bir isim Alisa Menessa İrena mavi su perisi demek 🥲 Bizim gidişat açelya gibi ama bakalım😁
Gizem1992 Kz olursa benm DURU istiyorum ☺️ ALARA, DEFNE, MASAL, NİLSU bence güzel isimler 😊 BADE ismini de çok begenıyorm ama dinen uygun değilmiş 🥹
Yeni1gebelikkk 32+6 hâlâ biz de isime karar veremedik ,isimler içime sinmiyor ,bende burada bekleyeyim
Mst12 Fundaaaaa bende kızımı inşallah ışıl düşünüyorum güzel isim bnce yanına bir isim arıyorum sare olabilir
uykusuz1parol Fundaaaaa Afra kızımın ismi Nil yeğenimin ismi Açelya kardeşimin ismi üçü de çok güzel isimler
Mucizeayla İlk kızımın adı AYLA. Şimdi ikiz kızlarim olacak nasipse ben biraz klasikciyim yeni isimler pek içime sinmiyor bunları da ipek ve Elif koymak istiyorum ama eşim de bilge istiyor. Benim beğendiğim isimler İPEK ELİF AYLİN AYDA BİLGE
merve-yd06 Mucizeayla Ayy ben de klasikciyim aynı isimleri düşünüyorum ipek, bilge, inci arası kararsızım 😇
Momdamom Mucizeayla yaa bende hiç sevemedim yeni isimleri oğlumda klasik kzıım da öyşe olsun istiyorum önerlerz çok güzel nil ismine de yakındım ama lale ismini çok seviyorum
Bebekhemsiresianne Mucizeayla ben de klasik isimleri seviyorum ama bir arkadaşım bana dedi ki bundan 30 yıl sonra senin koyduğun klasik ismi kızın veya oğlun beğenmeyebilir. Arkadaşlarının modern isimleri varken kızın ismini yadırgayabilir o yüzden içinde bulunduğumuz çağa göre koymaj daha mantıklı dedi. Bir bakımdan doğru geldi şimdi Ayşe Fatma isimli olan kızlar hiç beğenmiyorlar memnun değiller bundan 20 30 sene sonrasını düşünemiyorum
Mucizeayla merve-yd06 inciyi de düşünüyordum bı ara ama çok yakın arkadaşım koydu o yüzden vazgeçtim 😂 hepsi güzel gerçekten bende öyle isimleri seviyorum nedense yeni isimlere alisamadim
Nazli_bebe Bende annemin adını koymak istiyorum ismi Meryem ama sadece Meryem mi olsun Amine Meryem mi karar veremedim ağır olur ikisi bir diyorlar
Mucizeayla Nazli_bebe bence tek başına Meryem güzel sade ağır bı isim bizde ilkinde düşünmüştük tek Meryem olsun diye ama nasip olmadi ☺️
Prensesannesibir Nazli_bebe bizde Amine koyacağız inşallah ilk kızım iki isimli ikinci ismini kimse söylemiyor buna tek isim koymaya karar verdik
happyprincess_06 Cinsiyet tahmininde bulundu doktor net degil İnci Peraya karar verdik. Perayi esimle ikimiz bilcez gizli kalicak şekilde konuştuk nasipse🌸
Gizem-1009 Summmmyy bizim erkek bebek olacak hala benimde kafamda hiç bir isim yok ama kız isimleri efnan afra ceylin neva liya Ahsen eliza bunlar aklımdaydı benim