Dfnsyn noble1 yani kaçıncı haftaya güne denk geliyor kese için gideceğiniz gün. Çok teşekkür ederim çok sağ olun umarım sağlıkla ilerleriz 🥰
noble1 Dfnsyn 5+1 e denk geliyor ☺️ inşallaah sağlıklaa kucağımıza alalım♥️ benim bi kaybım var o yüzden tedirignim açıkcası
Dfnsyn noble1 sağlıkla ilerleyelim inşallah çok teşekkür ederim kontrolden sonra yazarsanız çok sevinirim 🥰
Busra121 noble1 gittiniz mi Dr A ? Bende tam 5+1 haftalık gebeyim. Bugün kontrolde sadece keseyi gördük. Bebekle alakalı bişey demedi Dr. Sizde bebek göründü mü? Kimseyle kıyaslamak iyi değil ama insanın içi rahat etmiyor, zaman geçmiyor 🥲
Ayaz_Aybars_mom 1159098263 4+6 da kesemizi görduk cok şükür persembede bebek icin gidicez 5+6 oluyor yani 😊 normalde 7.haftama girmem lazim ama doktorum gec döllenme olmus dedi bir hafta geriden geliyoruz ins bebegimide görür kalbini duyarim 🤲🤲 bazılari duymak icin cok erken diyor ama bakalim kismet artik
Yagmurbebek Ayaz_Aybars_mom son adet tarihinz ne zaman. Benmde sanirm gec dollenme. 20 mayis son adet ama yarin gidicem doktora ins kese bebek olusmustur
Gizem1992 Ayaz_Aybars_mom benimde bugün 5+6 kese gözüktü ama kalp atışı için 10 gün sonraya çağırdı ☺️
eda_nur_46 Dfnsyn benim adetim üç gün gecikmişti gittim 8.50 çıktı betam iki gün sonra gittim 42 çıktı iki gün sonra birdaha gittim ve 93 çıktı bir haftadır da gitmiyorum bence seninki baya iyi ilerlemiş benimki baya yavaş ilerliyor
Merryy 1159098263 iki gündür kötüyüm midem kötü bulanıyor kussam kusamıyorum bugün daha bi halsizlik var üzerimde 6+5 haftalığım 4 haftalıkken öğrendim her hafta gidiyorum kontrole kalp atışını duyana kadar geleceksin dedi doktorum
Semagzll 1159098263 5+1 im Çarşamba gideceğim doktora bende insaAllah keseyi görürüz kalp için daha erken diye düşünüyorum ☺️
Merryy Dfnsyn yaa kaç haftalıksınız benim daha önce 2 kaybım var 3. De doğum yaptım bu 4. Gebeliğim herhalde doktorum o yüzden her hafta kontrole gelmemi istiyor kalp atışını duyana kadar geleceksin dedi bu hafta duyarız inşallah 🙈
Kus95 Dfnsyn Salı günü 1029 du tekrar kan testi yaptırmadım cuma günü hastaneye gittim karından görüldü