Merve-metin 1159098263 7+4 haftalığım 5 buçuk haftalıkta hem keseyi hem bebeği gördüm 6+5te de kalp atışını duydum canım
Ayaz_Aybars_mom 1159098263 4+6 da kesemizi görduk cok şükür persembede bebek icin gidicez 5+6 oluyor yani 😊 normalde 7.haftama girmem lazim ama doktorum gec döllenme olmus dedi bir hafta geriden geliyoruz ins bebegimide görür kalbini duyarim 🤲🤲 bazılari duymak icin cok erken diyor ama bakalim kismet artik
Merryy 1159098263 iki gündür kötüyüm midem kötü bulanıyor kussam kusamıyorum bugün daha bi halsizlik var üzerimde 6+5 haftalığım 4 haftalıkken öğrendim her hafta gidiyorum kontrole kalp atışını duyana kadar geleceksin dedi doktorum
Bures48 1159098263 Bugün 5+6 olduk geçen çarşamba keseyi gördük bu perşembe bebişi görmek için gideceğiz idrara sıkışık gel bebeği görüp kalp atışını dinleyelim dedi ama kalp atışı için erken gibi geliyor inşallah duyarız tabii çok istiyorum 😮
noble1 Cicekgibibiri ben 4+5im, kasık ağrısı arada oluyo. tedirgin de oluyorum ister istemez🫠 perşembe günü de kese görmeye gitcez inşallah sağ salim🙏🏻
noble1 Cicekgibibiri ben 4+5im, kasık ağrısı arada oluyo. tedirgin de oluyorum ister istemez🫠 perşembe günü de kese görmeye gitcez inşallah sağ salim🙏🏻
hubanurozbas- Cicekgibibiri Evet hemde çok bugün 9 haftaya girdik ama 4-5-6 hatta 7. Haftamda bile çok kasık ağrılarım oldu regli ağrısı gibi zamanda azaldı benimde
elasevgi Cicekgibibiri ayy evet oluyordu benim şuan 8 haftalığım hala oluyor ama çok normal bu rahim genişlemesinden dolayı
Kaderakkes Son adet tarihime göre 7+4 doktora göre de 5+5 im yarın kalp atışını duymak için çağırdı ama geçen hafta ilk komtrole gittiğimde rahmimde 2 tane miyomun olduğunu öğrendim zaten şiddetli ağrılarım vardı ilaç başladık bakalım yarın nasıl olcak ne diyecek
Melisa35 Adetim bir hafta geçince kan testi yaptırdım 11.600 çıktı beta hcg 6+2 gözüküyorum son reglime göre çarşamba günü gideceğim kadın doğuma keseyi görürüm değil mi?
Dfnsyn noble1 hayırlı olsun ben de 4+4 gözüküyorum. Adete 2 gün kala 3.07 de 120 hcg Adet olmam gereken gün 5.07 de 323 hcg Adet gecikmesinin 2. Günü 7.07 de 816 hcg şeklinde ilerliyorum sizce iyi mi Sizinki nasıldı
noble1 Dfnsyn bence çok iyi 💁🏼♀️ benim regl olmam gereken gün beta değerim 44.5 idi, iki gün sonra doktora gittim rahme baktı kalınlaşması gayet iyi beta baktırmaya gerek yok artık, haftaya kese için gel dedi :)
hubanurozbas- Dfnsyn maşallah gayet güzel ilerliyor 💕 ben ilk öğrendiğimde 197 çıkmıştı 2 gün sonra 468 derken 9 hafta olduk bile
eda_nur_46 Dfnsyn benim adetim üç gün gecikmişti gittim 8.50 çıktı betam iki gün sonra gittim 42 çıktı iki gün sonra birdaha gittim ve 93 çıktı bir haftadır da gitmiyorum bence seninki baya iyi ilerlemiş benimki baya yavaş ilerliyor
deryakuralerturk Ece17- hayır geçen hafta salı günü benimde öyle gördük yarın tekrar gideceğim kalp atışını duymak için Allah’ın izniyle
Merve-metin Dfnsyn güzel artmış canım 1500 üzeri olduğunda kese gözüküyor canım bi kaç kere daha kan versen yeterli 🙏🏻 sağ sağlim bebeğini kucağına al canım 🙏🏻🥰
Dfnsyn noble1 yani kaçıncı haftaya güne denk geliyor kese için gideceğiniz gün. Çok teşekkür ederim çok sağ olun umarım sağlıkla ilerleriz 🥰