e_blue_sky_a Zeynepsa benim şu isimler çok hoşuma gidiyor… Deniz, Irmak, Nehir, Yağmur, Yaprak, Doğa gibi 😀
Tutaste_ Zeynepsa umay marşı yazın YouTube a 😀 birinin adı parla cumhuriyetiin 100 yıl marşı biride umay marşı 😀ben Umay Liva istiyorum kızıma yafa Gökçe Liva istiyorum gayet güzel 😀
Merve32- Tutaste_ liva güzel isim Umay da güzel çok var ama liva yok kimse de öyle pek 😂 liva neydi Rize de birşey vardı liva hatırlayamadım şimdi
Mrskocc 37 hafta bitiyor aylardır içime sinen bir isim bulamadım en son Ela isminde karar kıldık size de fikir olsun sağlıcakla kucaklayın inşallah ☘️🤲🏻
fnga Zeynepsa merhaba benim aklımda iki isim var aslında çift isim koymayı düşünüyordum ama ikisi birbirine uymuyor ve sanırım oğlum olacak😅 Miray - ay gibi ışık saçan Eflin -cennete açılan kapı
Seymalar Zeynepsa umay ismi biraz tehlikeli koymadan araştırmanızı tavsiye ederim 💞 İnci Melis parla Neva Meva mercan hepsi güzel anlamlara sahip isimler 🫶🏻
Damyavuz Zeynepsa İlk kızım Derin Ece 🌸 İkinci kızım İnci Deva 🌸 Üçüncü bebeğime erkek denildi henüz net değil ama kız olursa Defne Zeynep düşüyorum 🌸 Sağlıkla kucağınıza alın 🧿
Brcn11 Mihrimah- ay ve güneş demek sultan süleyman ve hürrem sultanın kızı Elizan- uzaktan duyulan ezan sesi Zeynep Ülkü- zeynep peygamberimizin kızı babasının süsü annesinin mücevheri demek, ülkü Atatürk’ün kızının adı ulaşılmak istenen anlamında Bunlar da benim aklımdakiler belki fikir olur 😇🫶🏼
Damyavuz annesinin_kelebekleri Kızımın İsimi İnci Deva o kadar beğenerek koyduk ki 🥹 şimdi 2 yaşında. Sağlıkla kucağınıza alın 🧿
Smyye150292 Zeynepsa 2 kızım var isimler LİVA NUR ve ÖMÜR DENİZ şuan 3. Gebeliğim ama cinsiyeti belli değil kız olursa ASLI düşünüyorum
Dilek-15 Bizde hala karar veremedik ilk kızımım adı ayça çok severek beğenerek koydum ve doğuma çok az kala bulduk o ismi ve severek koyduk buda 2. Kızım nasipse 24 temmuz da doğum ama hala karar veremedim eşim ayla koyalım uyumlu olur diyor ben hala araştırıyorum eğer daha güzel isim karşıma çıkmazsa ayla olacak sanırım ☺
Ozgekvkl Benimde kızım olacak Allah nasip ederse ilk kızımın adı Asel ikincisine de inşallah Ahsen koymayı düşünüyoruz hepimiz bebeklerimize sağSalim kavuşalım inşallah 🫶🏻❤️
Zeyciikk @Zeynepsa biz de şuanlık Nil koymayı düşünüyoruz. Kibar ve zarif geliyor kulağımıza ama daha yolumuz uzun doğuma kadar fikrimiz değişir mi bilemiyorum😂
Merve022019taha Bende Allah nasip ederse cemre ismini koymak istiyorum.esim pek istemiyo ama bakalım sağlıkla gelsin de kızım..
Merve171214 Zeynepsa Kızımın adı Elisa Lina🩷 Listemde Aden, Mira, Eliz. Arven, Ada, Pera, Liya, Peri, Lidya isimleri de vardı