SrpYlmz Zeynepsa Gökçe koyacağız nasip olursa ☺️ Göksu , Melodi , Öykü , Güneş , Ayşıl isimlerini de seviyorum
Tutaste_ Zeynepsa umay marşı yazın YouTube a 😀 birinin adı parla cumhuriyetiin 100 yıl marşı biride umay marşı 😀ben Umay Liva istiyorum kızıma yafa Gökçe Liva istiyorum gayet güzel 😀
annesinin_kelebekleri Zeynepsa bizim cinsiyetimiz belli değil ama kızım olursa İNCİ olacak ismi 😊 İpek, Tuana, Yağmur, Umay, Ayla, Peri,Pera
Damyavuz annesinin_kelebekleri Kızımın İsimi İnci Deva o kadar beğenerek koyduk ki 🥹 şimdi 2 yaşında. Sağlıkla kucağınıza alın 🧿
BuseBora Zeynepsa eşim Eylül ben Almira ismini beğeniyorum doğuma günler kaldı ne o beni ikna etti ne ben onu belki fikir olur diye yazım dedim 🙂