Merve32- Tutaste_ liva güzel isim Umay da güzel çok var ama liva yok kimse de öyle pek 😂 liva neydi Rize de birşey vardı liva hatırlayamadım şimdi
Tutaste_ Merve32- dogru dıyosun bak rizeliyim bu arada bişey vardı sen diyince hatırladım dur bizimkilere hi sorcam bugun 😀😀 Live Tugay, sancak demek normalde😀
Kubraalp67 Ben sadece nil istedim eşim de evi boyarken boya kutusunun üzerinde ipek ismini gördü ipek de olsun yanında uyumlu olur dedi Nil ipek koyacağız biz de 😊