2cocukluana_ ben 3+5 teyim çok erken öğrendim midemden ötürü
4 ay önce düşük yapmıştım ve benimde kahverengi akıntım var ve progestan kullanıyorum işten çıkmak durumunda kaldım,evde sürekli yatıyorum
Çok çok iyi anlıyorum sizi, allah herkese sağlıkla hayırla kucağına almayı nasip etsin