Elifff4321 benim de 6.haftalarımda ilk öğrendiğim zaman yani kese vardı bebek yoktu ve kese şeklim bozuktu ama bekledik ve 1 hafta sonra doktora gittiğimizde bebeğin kalp atışını duyduk ama çok derinden geliyordu daha sonra tekrar 1 hafta sonra gittik yine duyduk kalp atışını çok şükür bebek var. İnşallah sizin de vardır, stres yapmayın diyemeyecem çünkü ben de çok fazla stres yaptım düşünmeden edemiyor insan ama şöyle düşünebilirsiniz, sizin elinizden gelen bir şey yok şu an olsa zaten yaparsınız evladınız için değil mi yine siz yemenize içmenize dikkat edin ağır iş yapmayın inşallah hayırlı haber alırsınız 🤲