Bende 10+1 haftalık hamileyim ilk gebeliğim yerlerde sürükleniyorum resmen 3 haftada 3 kilo vermişim yemek yemek işkence gibi su içmek hele mahvediyor beni artık açlık ve sususzluktan tansiyonum düşüyor doktora sordum az ye sık sık ye ama yiyemiyorum işte sorun orda prilam kullanıyorum tamam kusmuyorum ama yemek yiyemiyorum su içemiyorum çok çok zor geçiyor sürekli yataktayım kalkacak halim yok rabbim görüyor inşallah en kısa zamanda biter de hamileliğin keyfini çıkarırım amiiiinnnnnn