Pamuk
Yani ben sırf sezaryen olmamak için üniversite hastanesi tercih ettim. Sende biliyorsun. Zorunlu olmadığı sürece asla sezaryen olmak istemedim. Ki normalide budur. Sezaryen doğum zorunlu bir doğumdur. Bebek’te ya da annede sorun vardır. Sezaryen olur.
Ama, şu keyfi sezaryen olanlar. Yani normal doğumdan korkanlar. Yok vajinam genişleyecek diyenler. Yok oram şu olacak buram bu olacakçılar. Nedense hep normal doğumu kötülüyor. Ne yaşamış ne deneyimlemiş hep kapı kolları yaşamış geliyor onları anlatıyorlar. Ben buna ayar oluyorum abi.
Ben sezaryen olmadım. Deneyimlemedim tutup kimseye kötüleyemem. Sadece derim ki zorunlu durumun yoksa normal doğumu tercih et.
Burada binlerce kadın hatta belki postu açan kadın bile normal doğuma sıcak bakıyorken bu ve bunun gibiler yüzünden korkuyorlar..