Arslndln
Lütfen dinlemeyin, sezaryen için de normal doğum için de başkalarının sizi korkutmasına müsaade etmeyin. Her doğum kendine özel, her ameliyatın ölüm riski var mesela ama ameliyat gerektiğinde oluyoruz değil mi korkutucu hikayeler dinlemiyoruz o ameliyatlar hakkında. Örneğin sinüzit için ameliyat olmanız gerekse olumsuz sinüzit ameliyatlarını dinlemek ister misiniz? Bence yapılan en büyük yanlış bu, hiç olumsuz hikaye okumadım burada etrafımda zaten olumsuz asla kimseyi konuşturmadım normal istiyorum dediğimde aaa saçmala sancı mı çekeceksin bak şöyle böyle olur demeye biri başladığında size ne diyip kapattım konuyu etrafta hikayeden bol başka bir şey yok. Kimsenin sizi iki doğum için de korkutmasına izin vermeyin. Önemli olan evladınıza sağlıkla kavuşmak. Ben 9 saat suni aldım ama kesim yok ilk doğumum mesela dikişim evet var ama azıcıktı ki nefes kontrolünü maalesef o an doğru yapamadım dikişlerim iltihaplanmadı hatta şu an dikişim belli bile değil hemen ayaklandım ama açılması iletlemediği için sezaryen olan kuzenim de hemen ayaklandı mesela kalktı işini gücünü vs yaptı ben de yaptım bu demek değil ki ikimizden biri kötü geçireceğiz.
Olumsuz normal doğumlar da var, sezaryenler de herkesin doğumu kendisine özel. Umarım sizin için en doğru olan doğum şekli ile sağlıkla kucağınıza alırsınız bebeğinizi.