Alisde 2 doğum zor demişsiniz ama normal doğumu kotulemissiniz.
Komsunuzu örnek vererek.
Sezaryenden 3 günde ayaklandım diyip,komşum söyle böyle oldu demek gerçekten çok objektif olmus😅
Ben normal doğum yaptım 10 saat sonra taburcu oldum,günde 2 saat araba kullanıp bebeğime süt götürdüm.
Ek olarak zorunlu haller dışında kimseye Meliyat guzellemesi yapmak ne kadar doğru bilemedim.
Benim kardeşim mecburi sezaryen oldu spinal 1 ay çok ağır atlattı,hersey sizin anlattığınız gibi toz pembe değil,herkeste ameliyat acısı 3 gün sürmüyor.