Tinkerbelk bence normal hemen endişelenip canınızı sıkmayın bazı doktorlar olsa bile göremiyor. Benim doktorumda yolk sacı gördü bebeği göremiyorum dedi 6+0 da bir kaç gün sonra tekrar gel deyip ekranı kapatacaktı ki baktı kalp atışı var çok şükür. Bebek olsa bile görememiştir belki. Cihazlar çok fark ediyor 5+5 te farklı hastanedeki doktoruma gittim o embriyoyu bile görmüştü bu doktorum 6 haftalık göremedi ben bebeğin olduğunu biliyordum aslında. O yüzden hiç canınızı sıkmayın gözükür muhakkak