aysenur6 ben geçen yılki olaydan sonra tüm tahlillerimi yaptırdım. Hiç bir sorun çıkmadı. Kocamdan spermmogramma tahlilleri istendi
Tahlillerde sayısı çok iyi
Sadece morfoloji 3
İreli hareket 27 çıkmış
Doktor çok da sorun değil dedi
Şimdi hamileyim , daha çok yeni 2 haftalik gibi
Amma çok endişeliyim yine embrion oluşmazsa diye…