Umutmirzainci şöyle canım bizde bilmiyoduk senelerdir infertiliteye kadın doğumlara gittim hiç kimse bana yol göstermedi. Ben ilk evlendigim aylarda bı kez gebe kaldım 1.5aylikta boş gebelik oldu kürtaj oldum. Daha sonra 1 sene dolunca tedavilere başladım pcos ve tiroidim vardı ama doktorlar hiçbir zaman engel demedi sadece zorlar dediler bende çok ustelemedim tedaviye başladık eşimin sperm problemide çıkmadı. Ama 2.5 sene sonunda infertilite bölümü buldum ve yaklaşık 2 senede orda tedavi gördüm 4 asilama 1 tüp bebek denedik ve hâlâ olmuyordu en son orda tedavi gören bı bayan bana genetik testi anlattı ve bı baktır dedi Allah razı olsun o bayandan neyse gittim eşimle kan verdik bende pıhtılaşma esimdede kromozom anomalisi çıktı bebek oluşsa bile trizomi çıkıyordu genetiginde ve rahim kabul etmiyor atıyor. Yada ölü doğum oluyor hamilelik olsa bile o yüzden ben hiç gebelik elde edememisim. Genetik doktorumuzun direk dediği tedavi olarak devam etmeniz lazım bunun için genetikli tüp bebeğe başvurun dedi.Neyse Biz 2. Tüp bebek denemesi için özele gectik devlette böyle bir imkan yoktu. Bizim 6 embriyomuz oluştu 5.gune gelen embriyonun hepsini genetige gönderdik ve sadece 1 tane sağlıklı bebek bulundu diğerleri hepsi hastalikliydi.biraz pahalı bir işlemdi maalesef türk parasi değil dolarla çalışıyorlar😕 hiç beklemedigimiz yerden çıktı bizim sorunumuz ben kendimde bekliyoken senelerdir hastane hastane dolaşırken eşimde çıktı.