Selo25 çok teşekkür ederim hayır maalesef başka embriyom yok 4 adet embriyo toplandı 2ai durdu yaşım gereği diğer ikisini transfer ettiler 4gün .tranafer sonunda testim negatif gelince doktorum zaten orta kalite embriyo olduğunu bundan dolayı da genetiğe göndermediklerini ve transfer ettiklerini söyledi ve ben şok oldum bunu ben transfer günü ve transfer sonrası eve geldiğimde 2 defa arayım kalitesini sorduğum halde bana söylenmedi bu benim canımı çöl yaktı çok ağladım ve bunu da doktoruma söyledim hayır size söylenmiştir siz yanlış anlamışssınız dur dedi .hayır dedim hocam bunu oradaki embriyoloğa sürekli arayarak sordum ve bana orta kalite diye söylenmedi dedim kabul etmedi peki hocam siz nasıl diyorsanız öyledir dedim ve çıktık eşimle bir dahaki ay regl olunca gel ikinci transfere hazırlık yapalım dedi ben kendimi hazır hissetmiyorum dedim ve çıktık orayada gitmeyi düşünmüyoruz eşimle