Selo25 doktorum Yücel Şahin
Şöyle ,transferime kendi doktorum girmedi izinli olduğu için başka doktor girdi ama embriyolog neden net açıklama yapmadı anlamadım ve bu beni ciddi anlamda çok üzdü.1. Gün aradılar birde 3.gün aradılar zaten 4. Gün de transfere çağırdılar muhtemelen doktorumun söylediğine göre 5.güne gitmeyecek bir embriyo olduğu için bana transfer edildi ama bu çok yanlış ben genetiğe göndermek istiyordum onu bile yapmadılar ya gebe kalıp sağlıksız bir embriyo olsaydı ki doktorum da öyle söyledi “orta kalite genetiğe gitmesine uygun görmedik”böyle birşey olabilir mi?ya işte transfer edelim ya turtarsa
Bana da çok iyi önde gidiyor inşallah birinden biri tutar denildi bende ooo benim embriyolarım çok iyi nasıl hevesliyim biri tutar diye ve sonucunda negatifi görünce bendeki yıkımı düşünün