metemom_ hamurunu normal ekmek hamurujdan mı yapıyosunuz yoksa hazır lavaşa mı içi sürüyosunuz birde fırında nasıl pişiriyosunuz ben tavada denedimde hiç başarılı olamadım hazır lavaştan çıtır çıtır olduranda
Var kolayından onumu denesem bi gün😂 bayılırız bizde lahöacuna da o yüzden😂🦦