Caglaguney Symnr166 maalesef daha doğuramadım 🥲 belirtim falan da yok yarım kontrolüm var🤦🏻♀️ sende ne var ne yok . Bu arada bebek kilon kaçtı ?
Symnr166 Caglaguney benimde bugün kontrolüm var, bende de belirti yok 🤦🏻♀️ geçen çarşamba 3.500 dü, senin ki kaç ? 🙂↕️
Caglaguney Symnr166 benim de geçen Salı 3.700 dü şimdi 4 ün üstünde olmuşsa diye korkuyorum normal doğum için 🥲 ne diyecekler kontrolde acaba
Symnr166 Caglaguney maşallah 🧿 uyarıcı masaj yaptı derin, bu akşam sancılanırsın dedi sancılanmazsan yarın sabah hastaneye yatış yap dedi suni sancı verelim azar azar dedi 🥺
Caglaguney Symnr166 hakkımızda hayırlısı olsun inşallah bana da yarın yatış verir açıklığa göre de artık doğum şekline karar versin istiyorum bebek büyüdükçe korkuyorum valla
Gul95 Zseda ya gözün aydın şimdi nasılsın doğum nasıldı bende senin gibiyim 39+6 bugün sancım var ama açılma yok ve bebeğin kilosu önde gidiyor detayları bekliyoruz merakla
Zseda RES çok teşekkür ederim 🙏 Allah yardım etsin doğum çok zormuş ben 2.cocuk yapmam diye bagiriyordum en son😂 bebek kanala inmedigi için baya zorlandım ikinma kısmı falan zordu yalan yok ama şükürler olsun ya bitti.
RES Zseda çok şüküür. Ben de doğum yaptım ama pek pozitif değil malesef. Bebeğim kanala uygun pozisyonda giremedi. 10 saat sancı, 9 cm açıklıkla sezeryana alındım. Ama çok şükür iyiyiz ikimiz de. Yeter ki sağlık olsun gerisi önemli değil ❤️