melekmi22 valla inanın o kadar degisiyor ki durumlar. Son haftasında bile dönen bebekler oluyormus doktor öyle demişti. Bak benim 27 den beri hep baş aşağı durumdaydi ama bir türlü kanala inmedi. Ben sezeryana artık en son okey demişken o gün sezeryan olacakken bir anda acilmam oldu normal yaptim,hala nasıl olduğuna şaşırıyorum. Benim doğum başladığında bebek hala kanalda değildi bastıra bastıra indirdiler. Hayırlısını dile. Ne istiyorsun öncelikle bu önemli normal istiyorsan bekle dönmesini. Zaten dönmezse sezeryana kalıyor is. 42.haftada sezeryan olanlar var