Aylin52 birinde yaptim pozitif çıktı ama kadın doğuma gittim doktorum 1 ay bekledi ama negatif o yüzden ona güvenmiyorum ama diğer g3beligim geç döllenme olmuştu belki bundada vardır bekleyeceğim haftaya kadar zaten doktoruma gideceğim muane felan olacam