Aylin52 KLORAKHANIM hahahha korkunun ecele faydası var mı yok ben dün bütün gün ağladım oğlum daha bebek gibi ne halt yücem ben diye
DENIZ_55 Aylin52 çıkmadı hala sonuç bekliyorum ya sinir oldum salık ocağına gidecem öğlenleyin ama adet olmadık biraz umutluyum günüm şaşmaz bakalim nasip artık sen ne yaptın verdinmi kan canım
DENIZ_55 Aylin52 benim hala çıkmadı salık ocağına gidiyorum yoldayım inşallah rabbim duymak istediğimiz sonucu nasip eder inşallah
DENIZ_55 @“Aylin52”#p33086841ama negatif dedi inanmak istemiyorum gecen hamileligimde böyle hissettim kan verdim yok dedi ama hamile idim inanmıyorum bu doktora sistemede dusmedi bazen yanlış sonuca bakıyor uyuz doktor 😵💫
zelis63 Aylin52 bende korunmayı bıraktım 2. Ayda hamile kalmıştım şuanda oğlum 4 yaş 3 aylık karnımdakide 37 haftalık tam
DENIZ_55 Aylin52 5 ve üzeri olması lazım canım bugün günüm olmadim hiçbir belirti bile yok olacagima dair umutlanmakta istemiyorum 😔
DENIZ_55 Aylin52 birinde yaptim pozitif çıktı ama kadın doğuma gittim doktorum 1 ay bekledi ama negatif o yüzden ona güvenmiyorum ama diğer g3beligim geç döllenme olmuştu belki bundada vardır bekleyeceğim haftaya kadar zaten doktoruma gideceğim muane felan olacam