DENIZ_55 Aylin52 hadi canim gözün aydın doktora kadar birazdaha yükselir herhalde kalp atisinida duyarsin diye tahmin ediyorum onu duymasan bile kese felan gözükür canim sağlıkla sorunsuz kucağına almayi nasip etsin inşallah rabbim
Aylin52 DENIZ_55 birdaha ki aya kadar güzel haberlerle gel dualarım senle . Benimki yola çıkmış geliyor Allahım izniyle mercimek şuan kalp atışı var az duyuluyor haftaya birdaha. Gel net duyarız dedi
06Canan Aylin52 2 yaş sendromu 3 den daha iyi belki kardeşiyle o süreci daha çabuk atlatır hayırlı sağlıklı gelsin bebeğiniz
DENIZ_55 Aylin52 iyi günler canım nasıl gidiyor senjn hamilelik ben yeni öğrendim bu ay bende hamileyim 🥰
Aylin52 DENIZ_55 yaaaaa çok sevindimmmm canım sağlıkla gelsin inşallah 10 haftalık olduk biz senin kaç haftalık kal atışını duydun mu
DENIZ_55 Aylin52 yok canim bugün öğrendim 3 hafta 5 günlük cuma tekrar gidecem daha biz ufak yolun basindayiz maşallah rabbim sağlıkla kucağımıza amayida nasip etsin inşallah aramizda 1 buçuk ay var
Aylin52 Evet canım hadi inşallah kalp atışımızda duy güzel haberlerini bekliyorum bende cinsiyetini çok merak ediyorum