1159098263 Aylin52 keşke benimde bebeğim 2 yaşında olsaydı benim 8 aylık ve gebeyim yemek yemiyo çok az yiyo hep süt içiyor ne yapacağımı bilmiyorum gerçekten çok zor
DENIZ_55 1159098263 doktora danış canım bence veren var doğuma kadarda olmasa binsure veren var senin bünyene bağlı gözün aydın
Bade0022 Aylin52 benimde 14 aylın oğlum var geçen ay spirali çıkarttırdım 2.bebeğim istiyoruz bence senin için daha iyi olmuş yorgunken 2.yi atlatmam sanırım daha kolay insan dinlendikten sonra başa sarması daha yıpratıcı olurdu
Aylin52 Bade0022 öylede düşünüyorum zaten ilerde dinlenirim rahatlarım tek tesellim oğlumu yalnız bırakmamak ölümlü dünya birbirlerine kardeş yol olsunlar
Aylin52 1159098263 doktorunuza danışmalısın canım ne desem yalan olur benim oğlum emmeyğ bırakınca normal süte alıştıramadım 2 yaşında kestim emzirmeyi
DENIZ_55 Aylin52 hala çıkmadı gözün e nabizda valla çıksa haber veririm bide pozitif olursa bırak post açarım zaten🥰🥰
DENIZ_55 Aylin52 bide hoc sevmem beybi sohmu ne yapacaktim cinsiyet partisi ay şimdi düşünüyorum da gülüyorum 🤣🤣🤣