cansugunes0210 feridelevent_08 amin cnm inşallah hadi hayırlısı seninde pişman olmazsın iyi Bi doktor ben hakettigini düşünüyorum parasını
feridelevent_08 cansugunes0210 bende aynı düşüncedeyim hayırlısı olsun inşallah sizinde güzel haberlerinizi alırız inşallah 🤲🏻🌸😍
mrp2023 Yasemin1408 doktorum bana hangi ağrı kesici iyi geliyorsa onu kullan dedi hastanedeykende ağrı kesici yapalım diye teklif ediyorlar zaten
Yasemin1408 mrp2023 ya benm aklmdaki soru suan duphaston kullaniyorum ve bittigi zman da 2-3 gun sonra tatile gdecegim kanama olur mu diye duusnuyorum
Yasemin1408 feridelevent_08 canm bn bugun gittm doktora yumurtalrm 11 mm olmuş ayni dozda devam etmem grrektgi soylendi 🥰 hersey yolunda cok guzel ilerliyor dedi
feridelevent_08 Yasemin1408 maşallah 😍 dün bende gitmiştim kontrole Dr aynısı banada dedi 11 13 mm olmuşlar benimkilerde 😄 2iğne daha verdi günde 3 kere göbekten iğne alıyorum gecelerim rahatsız etmeyecek şekilde karın ağrısı yaşıyorum 🥺
Yasemin1408 feridelevent_08 2 igne neden peki?? Gunde 3 cok fazla degilmi ya bilmedigmden soruyorum 🥰
feridelevent_08 Yasemin1408 2 tanesi yumurta büyütme 1tanede çatlamasını önlemek için verdi hiç ilaç vermedi elimde vitamin vardı sadece onları içiyorum bide cumartesi günü tekrar kontrolüm var
Yasemin1408 feridelevent_08 benm de cumartesi gunu kontrolum ;) ayni ilerliyiruz ama bna ekstra igne yazmadi bilmiyorum
feridelevent_08 Yasemin1408 benim acayip akıntım var özür dileyerek soruyorum sizinde akıntınız varmı acaba 🥺
Yasemin1408 feridelevent_08 hayit bende hic akinti yok suanda ala ala neden akintin var kii doktoruna bi daniş istersen cnki benm onceki aylarimda yumurtam catlayinca akintim oluyodu boyle adet agrisi gbi hafiften agrim oluyordu
mucizem4423 feridelevent_08 evet aşkım sordum onlar hep çok normal dediler benim ilk günler bacaklarım bile ağrıyordu