Yasemin1408 Kizlar bana yumurta toplama islemi hakknda bilgi verirmisiniz ve agri aci oluyormu? Gonalf 225 vuruyorum bugun 5. Günüm
Aabbccc Yasemin1408 anestezi veriyorlat canım sonrasında ağrı oluyor ama ağrı kesici iğne yapıyorlar korkma hissetmiyorsun zaten
mucizem4423 Yasemin1408 aşkom aynıyız galiba ben de 300 olarak vuruyorum oxodite vuruyorum bi de rabbim kolaylaştırsın işimizi inşallah
Kkklelp Yasemin1408 benim 6 günüm bide sabah vurmam için iğne verildi bana çatlamasın die kendiliğinden kontrol altında tutmak için
cansugunes0210 Yasemin1408 bana transfer oldu yarın kan vericem inşallah yarın belli olacak ben 10 aydır tedavi görüyorum Kayseri acıbadem Mustafa Taş da görüyorum
Yasemin1408 mucizem4423 Oxodite yazmadi bana ben sadece folik asit duphaston ve 225 gunluk igne vuruluyorum 5. Gunum bugun yarin 6 ve doktor muayenem var 9.30 da
Yasemin1408 cansugunes0210 inşallah hayirli haber verirsin bize sevindirirsin bizlere de umut olursun ;) o doktoru baya ovuyorlar
feridelevent_08 cansugunes0210 rabbim sevindirsin 🤲🏻 bende Mustafa taşta tüp bebeğe başladım 5.günüm 😇
Yasemin1408 Kkklelp 11 temmuz diye konuşuldu ama bakalm yarin detayli bilgi vericek gun kesinlesicek :)
Yasemin1408 Kkklelp hmm benimde 5. Gunum yarin 6 ve doktor randevum var muayene olucam yumurtalara bakilicak
mrp2023 Yasemin1408 o an anestezi aldığın için bişey hissetmiyorsun ama çıkınca benim ağrılarım olmuştu 5 gün sonunda bitti ağrım
mrp2023 Yasemin1408 doktorum bana hangi ağrı kesici iyi geliyorsa onu kullan dedi hastanedeykende ağrı kesici yapalım diye teklif ediyorlar zaten
mucizem4423 Yasemin1408 benim pazar sabahı yumurtalar toplanacak Allah ın izniyle 5-6 tane falan yumurtam var dua edin nolur hepsi dolu ve sağlıklı embriyolar olsun 🤲🏻 rabbim hepimizin yar ve yardımcısı olsun işlerimiz kolaylaşsın inşallah
feridelevent_08 Yasemin1408 aynı gün başlamışız benimde 5.günüm.. bugün kontrolüm vardı Dr gonal-f 200e düşürdü artı 2 iğne daha verdi bakalım hayırlısı
cansugunes0210 feridelevent_08 amin cnm inşallah hadi hayırlısı seninde pişman olmazsın iyi Bi doktor ben hakettigini düşünüyorum parasını