Yasemin1408 feridelevent_08 hayit bende hic akinti yok suanda ala ala neden akintin var kii doktoruna bi daniş istersen cnki benm onceki aylarimda yumurtam catlayinca akintim oluyodu boyle adet agrisi gbi hafiften agrim oluyordu
feridelevent_08 Yasemin1408 akşam sağ kaşığım biraz ağrıdı ya genelde yumurtladığı zamanlarda ağrım oluyor benim bir de saat 8:00’de yumurtanın çatlamaması için bir tane daha iğne yapacağım bakalım ne olacak 🥺
mucizem4423 Yasemin1408 benim pazar sabahı yumurtalar toplanacak Allah ın izniyle 5-6 tane falan yumurtam var dua edin nolur hepsi dolu ve sağlıklı embriyolar olsun 🤲🏻 rabbim hepimizin yar ve yardımcısı olsun işlerimiz kolaylaşsın inşallah
mucizem4423 feridelevent_08 evet aşkım sordum onlar hep çok normal dediler benim ilk günler bacaklarım bile ağrıyordu
mucizem4423 Mine38 ay amiiin aşkım biz şimdi gidiyoruz 7.30 da benim ki inşallah hayırla sağlıkla kolaylıklarla rabbim bize de Salih ve Saliha evlatlar nasip etsin
mucizem4423 Mine38 feridelevent_08 Yasemin1408 aşkımlar 4 tane yumurtam çıktı inşallah hepsi 5. Gün embriyosu olur dua edin bana yoksa tekrar işlem yapılacak. Hiç bi şey de anlamadım vaijina girişimde ağrı bile yok sadece adet sancısı gibi minik bi kasık ağrısı gayet iyiyim hemen taburcu ettiler zaten ben biraz yatayım dedim yoldan geldik diye hiç telaş edecek bi şey yokmuş çok şükür
mucizem4423 feridelevent_08 Yasemin1408 yok aşkım patlamamıştır merak etme patlasa kanda anlıyorlarmış ben de aynısını sormuştum lh yükseliyormuş zaten dua edin gidiyorum yumurtalarımı toplatmaya inşallah hepsi doludur ve sağlıklı embriyolarım olur 🤲🏻💕
Yasemin1408 feridelevent_08 bgun doktor muayenem oldugndan aramadim doktorum akinti ve agri sislik hepsi normal dedi
Yasemin1408 mucizem4423 oh masallah canim bnm ins gonlune gore olur . Sey sorcam kac yumurtan vardi ultrasonda dun bn doktra sordum 10 dan fazla dedi
feridelevent_08 mucizem4423 ayyy çok sevindim yaaa 🤲🏻🤲🏻inşallah hepsi sağlıklı embriyo olur 🥹🤲🏻 benimde perşe günü yumurta toplamam var hayırlısı olsun hakkımızda 🤲🏻🥹❤️
mucizem4423 Yasemin1408 aşkım benim de iki tanesi işleme uygunmuş ultrasonda bi 4 bi 6 gibi gördü ama 4 tane toplandı onun da 2 si boş çıktı ay rabbim nolursun ikisi de hayırlıca embriyo olsun sağlıkla bizi dolaştırmasın rabbim
mucizem4423 Yasemin1408 maşallah aşkım inşallah hepsi doludur döllenmeye uygundur önemli olan o Rabbim gönlümüze göre versin inşallah bu mübarek günlerde birbirimize dua edelim
Mine38 @“Yasemin1408” @“Asligulcakirr” Yumurtam toplandı yeni geldim eve 1tane dolu çıkmış inşallah o da sağlıklı embriyo olur dua edin kızlar
mucizem4423 Mine38 canım benim benim de 2 tane dolu çıktı Rabbim dileklerimizi tez vakitte kabul eylesin inşallah kucaklarımızı hayırlı sağlıklı evlatlarla doldursun bana