Nime07 tabiki kimseyi eleştirmek bana düşmez ama sizde hayvan ismi diyerek başka insanların koyduğu isimlere saygısızlık ediyorsunuz bence herkesin kendi tercihi ama biri senin çocuğuna hayvan ismi dese hoşuna gider mi bir düşün istersen bu kadının seçtiği isimler de benim hoşuma gitti ama farklı daha modern isimler de hoşuma gidiyor kimsenin çocuğunun adını da eleştirmemek lazım özellikle de bu kadar ağır şekilde