Sedadvc o zaman ırkınızla mutluluklar :))) bende Arap çöllerinde mutluyum :D okumuşsunuz ama kimseyi yargılamadan(kendinizce etiketlemeden) konuşmayı öğrenememişsiniz, bende mülkiyede siyasal okudum ve İskitler dahil ırkların siyasi gelişimine dair geniş coğrafi ve tarihi bilgim var. Büyük iddialarla değil insan olmanın gerekleri ile konuşuyorum. Bebeğinizle huzurlu bir hayat dilerim iyi günler.