piiremsesinannesiii Elif-B çocuklara ismi ile sesleniliyor anlamları ile değil bunu bilin ve bu isimler de kulağa hoş gelmiyor
Lumlum Elif-B beğenmeyenlere katılıyorum maalesef :( illa ki sahabe ismi olsun istiyorsanız bence ali çok güzel bir isim Hatta şimdi yorumlara göz gezdirdim Yusuf da çok güzel biri daha tavsiye etmiş
dika Elif-B bende o ismi seçtim huzeyfe ismini banada sıcak geldi hayırlısı olsun kimseyi takma valla elbet bir gün gelecek o zaman o farklı isimleri hesabı sorulduğunda ne cevap verecekler takma isim çok güzel
Elif-B dika emin olun hiç umrumda bile değiller ama cevap vermedikçe üste çıkıyorlar öyle hakları yok kimsenin kusura bakmasınlar herkes her ağzına geleni de konuşamaz üslup bilmeyen insanlara derdimi nasıl anlatabilirim ki adam isim konusunu şaşma sapan yerden yakalıyor ne alaka yani bizde onların anladığı dilden konuşuruz elbette
Balbebek012 Tugbakomur içinde Allah inancı olan biri başka birine dinle imanla alakanız yok demez bu cümleden kimin alakası yok ortaya çıkıyor. Ayrıca size okumanızı tavsiye ederim bilgiden zarar gelmez korkmayın😌
Tugbakomur Balbebek012 ben çok okuyup araştırdığım için biliyorum zaten ama bilmeyen sizlersiniz sizde bi açıp okuyun bence bana bi zarar gelmedi okumaktan sizede bi zarar gelmez ☺️
Ummu__Meryem Elif-B askim hepsi guzel oglum olursa ya Muhammed yada Abdullah koyacagim Allahin izniyle sacma sapan isimlerden cok daha guzel hayirli Allah katinda guzel olan kisilerin isimleri🌸Keske onlar gibi olsalar evlatlarmiz
asude456 Elif-B bi bitmedi şu arap seviciliginiz bizlerden onceki cahil nesil bile boyle tapmiyor su araplara bi kac sene sonra okullarda turk ismi bulunmuycak
Elif-B asude456 ne alakası var Arap seviciliği ile yani ben Öyle düşünmüyorum Arapçayı da seviyorum ayrıca
_merve11 Ben Zeyd ismini çok beğeniyorum ruyamdada görmüştüm oğlumda koymak istedim ama babamız başka isim buldu Yusuf Taha koyacağız inşallah sizde fikir olsun muaz ismide çok hoş
1PrensAnnesi___ Elif-B Kuranda geçen bir isim olsun istiyorsanız çok daha güzel isimler var mesela kerem,Enes, tarık isimleride Kuranda geçiyor anlamlarıda güzel yanlış anlamayn ama hiç birini beğenmedim.
Annesinin1tanesi Elif-B Yanlış anlaşılmak istemem ama Çocuklarnza neden bnu yapıyosnz? İlla yeni modern isim olması şart değil ama eskimeyen daha güzel isimler varken bnce bu isimleri çocuklarınza yakıştrmnz çok garip değil mi?
Elif-B Annesinin1tanesi bana göre de sizin düşünceniz çok garip ben evladımın bu isimler hikayesiyle hemhal olmasını isterim oda bunu bilirse eminimki sevecek
Elif-B Annesinin1tanesi ben farklı seviyorum ama modern anlamda özentilicilik gibi değil duyulmayan bilinsin istediklerim
Lalemmm12 Sedadvc ne koysaydı türkmüş herkes Türk değil Arap var Kürt var laz var ne koysun sizin saçma sapan kediye köpeye konulan isimlerden mi alis ne mesela bir posta gördüm Alis lila ateş toprak rüzgar ne kadar saçma isimler çocuklarınıza verilecek isimler ahirette sizide ilgilendirir ozaman da rabbine ben türküm dersin 😃😃😃😃
Sedadvc Lalemmm12 Tamam sen Ebu Muttalip bin Cabbar koy. Bir zaman sonra Türkiye cumhuriyetinde evladın Suriyeli olmadığını ispat edebilmek için ben Türküm der sokaklarda. Ben ahirette Rabbime Türküm derim. Türk olarak beni yaratan o çünkü. Neden bunu söylemekten cekineyim Rabbime karşı? Çeşit istemeseydi herkesi Arap yaratirdi. 😂