Kb4576 özel rahatlığı varken. Devlette uğraşmak istemem. İlkinde özel hastanedeydim. Erken doğum olacağı netleşince en yakın ildeki başka özel hastaneye nakledildim. (Bulunduğum yerde belli haftaya kadar kuvöz yok) gittiğim özel hastanede gayet güzel ve rahat geçti.
Şuan dr özel kliniğine gidiyorum. Özel hastane ile anlaşmalı. Sorun olunca hastaneye geçiyorum. Hepsi çok ilgili alakalı.
1 kere devlette, muayene için kadın doğuma gitmek zorunda kaldım. Beklerken doğuracaktım😀