Kb4576 ilk çocuğumu özelde doğurdum çok rahattı. İkinci ve üçüncü erken doğum olduğu için kabul etmedi doktor. 2. De özel hastaneye gidiyordum ama doktor çok ilgisizdi doğumum başladığında aradım telefonu açma gereği bile duymadı mesajla cevap verdi. Hastaneye uzak olmamasına rağmen gelmedi telefondan eğitim araştırmaya git dedi sadece. 3. De özel muayenehaneye gidiyordum . Doktorum ilgiliydi ama yeterli cihaz olmadığı için bebek sıkıntıya girer dedi Eğitim araştırma hastanesine gitmem gerektiğini söyledi mecburi orada doğum yaptım. Kalabalık olmasından kaynaklı sanırım bıkkınlık vardı çoğu doktor ve hemşirede. Ben hiç zorluk çıkarmayıp kendi işimi kendim gördüğüm, sesimi çok çıkarmadığım için bana fazla sesleri çıkmadı en son doğumhanede ayrı odaya koydular beni daha sakin yatmam için 🥲 şuan tekrar hamileyim özel muayenehaneye gidiyorum ama yine eğitim araştırmada doğum yapıcam doktorumun özel kliniğ var ama eğitim araştırmada da profesörlüğe devam ediyor. Çalıştığı hastanede olucak doğumum. Devlet özel diye bişey yok bence tamamen doktor önemli bu konuda. Benim arkadaşlarım ilk çocuklarını özelde doğurup ikinciyi hep devlette doğurdu çokta memnun kaldılar. Benim risk olduğu için mecbur özele gidiyorum