Kb4576 ilk 2 doğumum devlet hastanesinde oldu 3. De özelde kontrole gidince hadi birde öyle bakayım bir farkı var mı diye meraktan özelde doğurdum ve sonra pişman oldum açıkçası çünkü zaten aynı şekilde devlette de çok ilgilenip yardımcı oldular sürekli muayene ettiler doğum esnasında tekli odadaydım ev duş vs herşey vardı tıpkı özel hastenedeki gibi doğum odaları ebeler hemşireler doktorlar benim şansıma mı bilmem ama çok çok iyi çıkmışlardı görümcemi vs hep yönlendirdim oda özelde yapıcsktı ısrarım üzerine orada sezaryen oldu kilolu ve riskli gebeliği vardı ama oda çok memnun kaldı özelden tek farkı hasta odaları 2 kişilik ve doğum esnasında doğumhaneye refakatçi alınmaması ama benim için çokta önemli değildi sancıda kimseyi istemezdim zaten şimdi 4. Ye hamileyim yine devlette doğuracağım özele vereceğim parayı da Ajda yapar koluma takarım açıkçası 🤣🙈