Öncelikle başın sağolsun canım 🙏🙏 bende normal doğum yaptım 4 ay sonra hamile kaldım canım doktorum bir şey demedi hatta daha kolay doğumun olur falan demişti 🙏🙏 şoyle söyleyeyim sezeryan olup 40indan sonra tekrar hamile kaldı bir sorun olmadı 🙏🙏🙏 yinede tabi doktoruna danissan daha iyi olur