susaMom_ doğumdan 2 hafta önce babamı kaybetmiştim biraz sıkıntılı bir süreçti. doğum çok uzun sürdü vakumla doğdu hiç sesi çıkmadı entübe oldu 1 gün sonra vefat etti. genetik testler yapıldı bi sebep bulunamadı. cigerlerinin gelişmemiş olabilecegini söylediler. inşallah size de yeniden nasip olur. eger ankaradaysanız cem somer atabekoğluna gitmenizi tavsiye ederim. ben bu durum sonrası danışmaya gittiğimde bile beni çok rahatlatmıştı 3 ay sonra denememi tavsiye etmişti çok şükür o ay oldu.