Bende 6 aylık bebeğimi kaybettim,şimdi 28 haftalık hamileyim, doktorum 4-5 ay sonra düşünebilirsin demişti 5.ay hamile kaldım, çok şükür herşey iyi gidiyor,❣️sana diyeceğim tek Şey güzelce dinlen kendini toparla tabiki üzüleceksin ama geçecek inan bana❣️ve beklediğin mucizem sana gelecek sen kendine iyi bak psikolojik ve fiziksel olarak ne zaman kendini iyi hissedersen o zaman gelsin miniğin ❣️sorun neydi bilmiyorum ama önce doktoruna danış