36+2’yim, bebeğimin başı 38+5 uyumlu, sancılarım çıktı çatım da müsait, bebek iri olduğu için 38 i geçirmeyelim dedi doktorum şuanlık 15 temmuz 16 temmuz gibi, 38 e kadar oldu oldu olmadı suni sanırım, son zamanlar insanın kalbi heyecandan çıkacak gibi oluyor 🥹