nur1824 iireeem 5- 10 Ağustos nee çok geç bence o kadar beklemezsiniz, en geç 25 i 26 şu gibi doğum yaparsınız bence.
Fatoss-16 iireeem bugün gittim yarına gün aldım 37+3 olmuşum tansiyin yüksek olduğu için beklemeyelim dendi bakalım hayırlısı artik
[silindi] iireeem benim de ilk 36+1 kız bebiş, en son 6 Ağustos dedi doktorum sonrası Allahu alem 😅 ama bence o kadar beklemez gelirler yaa. En azından temennim o yönde
Mervepera iireeem 36 5 im bugun gittim haftaya çağırdı vermedi gün 😵💫 bi verse iyiydi 😒 ilk kızımda vermeden kendi geldi bundada aynısı olaxak diye korkuyorum sen verene kadar gün ben gelirim diycek 🤣 nazlı çıktı dr