iireeem Ben bugün 36+3teyim bana henüz doğum için bi tarih verilmedi yarın kontrol günümüz size bi tarih verildi mi acaba🌸
eylemm09 iireeem sordun mu canım sen doktora kaçıncı haftada alacaksınız diye birde devlete mi özele mi gidiyorsunuz
Fatoss-16 iireeem bende 36+3 deyimyarın gidicem kontrole tanaiyin yüksek çıktı bakalım doğumla alakalı gün verir diye tahmin ediyorum
hilal_wq4 eylemm09 ben de 32+6 dayım benimki 23 ağustos gösteriyor ama doktora daha sormadım sizin neden o tarih verildi
Dilek-15 iireeem 36 haftalığız tam perşembe günü gidicez doktora o zaman gün verir diye düşünüyorum sezaryen olacak