Alone Diloo54 ilk downlu evladımı 31 de doğurdum. 20 yaşında dpwn doğuran tanıdıklarım var. Şuan 34 yaşındayım yaş olarak riskim çok yüksek çıktı. Anam bu insanlar kaç yaşında doğuruyor 😆 eskiden 40-42 de doğuranlar duyardım sağlıklı sağlıklı. Şimdi bizden bile yaş geçmiş baksana. Şaka bir yana. Allahım evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin.
Alone Skck Papa normal. Beta yüksek. Bu da sonucun riskli çıkmasına sebep olur. (Papa düşük olsaydı risk oranınız yok daha yüksek çıkardı. ). Yani fetal dna ya da amniyosentez önermişlerdir zaten. Benim risk de 214 çıktı fetal yaptırdım hayırlısı artık
Alone Gulsen5222 pappa değeri düşük. Çok yüksek riskli grupta değilsiniz ancak yine de riskli sayılırsınız. Zaten fetal dna ya da amniyosentez önermişlerdir. Ha ben olsam bu sonuca göre yaptırır mıydım yaptırmazdım. Ama en ufak bir farklı durum gördüklerinde hemen down diyecekler ikili tarama da bu şekilde olduğu için. Maddi durum varsa fetal dna yaptırın
Gulsen5222 Alone doktor sadece istiyorsan yaştan dolayı yaptır dedi yaşım 35 maddi durum için değilde sadece olarak düşündüm ki Allah korusun riskli çıksada çocuğuma kıyacak değilim oüzden yaptırmaktan vaz geçtim ama yinede insanlık hali merakta ediyorum
Alone Skck o kadarını bilmiyorum canım ne kadar düşük olursa (genelde 1 in altındaki değerlerde diyorlar) o kadar riskli oluyor
edaaaa12  Benim de sonucum bu çok endişelendim
Cgdmcn88 Fetal dna sonucum temiz geldi arkadaşlar cok şükür darısı risk taşıyan bütün annelere rabbim kimseyi evladıyla imtihan etmesin inşaallah. Bu şekilde bizi strese sokan sisteme de. Dicek bşy buşamıyorum korkutan doktorlarada yazıklar olsun
Sevda33 Busradrkc Çok şükür canm benim de nipt te temiz geldi sonucum şükür Rabbim bu sonucu bekleyenlerin hepsini temiz sonuçlandırsın 🙏🏻🙏🏻
Alone Sevda33 3 haftada çıkıyor dediler benim 2 hafta oldu işte bi çıksaydı güzel haberler alsaydım Allah’ın izniyle
Alone Sevda33 sonucum çıkmadı ama bugün doktor kontrolüm vardı. Ultrasonda herşey yolunda çok şükür. Herşeyi haftası ile uyumlu. Görünen bir sorunu yok ama şu sonuç da bir hayırlı haberlerle çıksaydı Allah’ın izniyle. Beklemek iyice yıprattı beni